perjantai 20. joulukuuta 2013

Valmistumisia ja joulun toivotuksia!

Olen viimeiset kaksi kuukautta viettänyt työssäoppimassa Dressmannilla. Eilen oli siellä viimeinen päivä. Tänään koulussa vietettiin valmistujaisia, jossa olin yksi valmistuneista. Tällä kertaa olin ainoa luokaltani, loput valmistunevat keväällä.

Opin koulussa niin paljon, mutten kuitenkaan osaa nyt heti lajitella mitä kaikkea päähäni ympättiinkään. Päässäni olevat asiat tuntuvat niin selviltä, että tottakai se menee näin, enkä edes miesti missä sen opin. Kuitenkin kuin missä tahansa asiassa tai millä vain alalla, aina voi parantaa.

Valmistujaisissa minun kuvailtiin henkilöksi, joka ei päästä itseään liian helpolla, on hyvin tarkka siinä mitä tekee, ja joka haluaa haastaa itseään. Itse aion tulla paremmaksi ottamalla enemmän haasteita (,joista Shemhazai nyt tulee olemaan aika iso haaste).

En nyt osaa ihan vielä kai tajuta, että koulua ei ole enää tammikuussa. Ehkä tajuaminen iskee sitten kun tämä "talviloma" on ohi, ja palaan Joensuuhun Tampereen seudulta. Tekemisen puutetta ei tule olemaan vaikka valmistuin ja koulu loppui, sillä olen kerannyt aimo kasan ompelutöitä ensi vuodelle. Lisäksi sain töitä Dressmannista extrana. Ei se mikään tuntityöntekijä ole, mutta tästä ei nousta kuin ylöspäin! Kirjoittelen lisää tekemisistäni joko joulukuun lopussa tai vasta tammikuussa.

Toivottavasti kaikilla lukijoilla on ollut mukava lukea tätä blogia. Toivon myös teille oikein hyvät joulut ja niin edelleen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti