tiistai 10. huhtikuuta 2012

Chibicon 2012 ja Princess Celestia


Viime viikonloppuna olin siis Chibiconissa Oulussa. Joensuusta on aika matka, mutta ei sitä ihan vain yhden päivän takia matkustettu seitsemää tuntia linja-autossa :P

Hieman jännitti mennä Celestia cossissa coniin, kuvittelin saavani brony maailman vihat niskaani siitä ettei Celestialla ole sarvea tai muuta vastaavaa, en edes tiiä mitä x'D Olin kuitenkin aivan väärässä. Sain heti ensimmäisen 10 minuutin sisään tunteen, että conista tulee hyvä, kiitos sille tytölle joka naistenhuoneessa tuli sanomaan minua kauniiksi. Celestia sai muutenkin hyvää palautetta ja haleja. Päivän paras hetki oli kun keskustelin erään taidekujan myyjän kanssa peruukistani. Kysyi mistä olin hankkinut, kerroin tehneeni sen itse. Myyjän reaktio oli maailman paras *le gasp* ikinä :D

Conista selvittiin omien kokemuksieni mukaan harvinaisen vähillä vammoilla. Varpaissa on nyt rakot, kruunu räjähti kesken conia (teippi pelastaa o/ ) ja kenkien pahvikoristeet ihan pikkuisen repesivät kun olin törmätä pylvääseen koittaessani kiertää Epic Saxman sotilaita :D





Viimeisimmän kuvan otti Chigami, kiitos että lähetit sen sähköpostissa :P Jos jollakin on kuvia Celestiasta niin ottakaa yhteyttä, tykkäisin saada kuvia itselleni o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti